niedziela, 14 października 2012

14 październik 2012 - niedziela


Nie pisałam przez kilka dni. Głównie dlatego, że byłam u mojej najlepszej przyjaciółki K i... Świetnie się bawiłyśmy. Szkoda, że ten weekend zleciał tak szybko... No ale teraz może go po prostu opowiem i przestanę się użalać nad końcem wolności.




Weekend z najlepszą przyjaciółką to... najlepszy weekend ♥ Co chwile się śmiałyśmy i ogólnie była dobra zabawa. Pierwszego dnia nie robiłyśmy jakoś okropnie dużo, bo przyjechałam po 18. Głównie gadałyśmy i się śmiałyśmy. Jak zawsze ☻No i jest noc. U niej w domu okropnie długo trwa życie więc zasnęłyśmy przed całą resztą domu ☻



No i sobota! Długo wyczekiwany "Małopolski Dzień Konia" ♥ No... Musiałam czekać rok. Po drodze pokłóciłam się z K. Czasami tak bywa... Było mi smutno, ale nie mogłam zaprzepaścić czegoś na co czekałam rok. Ogólnie było świetnie. K też się podobało. Potem spotkałyśmy panią D. i się naprawdę bardzo dobrze bawiłyśmy. Zobaczyłam nareszcie na żywo moje kochane konie czystej krwi Angielskiej ♥ Zobaczyłam też na żywo pierwszy raz potężnego fryza i źrebaczki arabskie. Nie pierwszy raz widzę źrebaczka, ale pierwszy raz arabskiego ♥ Naprawdę cudowne maleństwo. Oczywiście były jakieś "nieplanowane akcje" przez konie, ale to zapewne ze stresu. Piękna siwa klacz miała swojego źrebaczka, odpiął jej się kantar, przestała widzieć swoją malutką klaczkę i jak jeździec starał się znów jej go zapiąć ona nagle podskoczyła i podniosła jeźdźca... To było przerażające, ale na szczęście nic się nie stało. Ogólnie cała impreza przebiegła bardzo fajnie. 



Potem postanowiłyśmy iść na kolację do galerii krakowskiej, ale że nie byłyśmy głodne obeszłyśmy ją kilka razy po czym zastanawiałyśmy się nad zjedzeniem sushi. Nie miałyśmy zbytnio na nie ochoty - szkoda, bo naprawdę chciałabym zjeść sushi *.* Właśnie teraz mam na nie ochotę i... Dajcie mi moje sushi! Co z tego, że jeszcze nigdy w życiu nie jadłam sushi ☻ No ale wiem, że pierwszą osobą z którą zjem tą rybę na surowo będzie K ♥ Jak ja uwielbiam mieć najlepszą przyjaciółkę *.* 



Rynek ciemną nocą. Mnóstwo ludzi, tańców, śpiewów i wiele szczęścia a zarazem jedno z najbardziej niebezpiecznych miejsc nocą. Uwielbiam chodzić po rynku w nocy. To naprawdę piękne. Ludzie, którzy siedzą i piją kawę, stare małżeństwo które tańczy przy muzyce granej z gitary zwykłego ulicznego grajka, mnóstwo dorosłych przechadzających się uliczkami, dzieci z rodzicami bawiących się przy fontannie i piękne światła z sukiennic oraz kościoła mariackiego. Tak... To właśnie krakowski rynek ♥ Naprawdę go kocham. Jeżeli jest bardziej czarujące miejsce nocą w Polsce to chyba jedynie nad morzem siedząc samotnie lub z chłopakiem na piasku. Wracając do tematu mojego ukochanego rynku - jest taki piękny i beztroski... Właśnie dlatego ludzie się nie spodziewają co może im się stać jeżeli nie będą uważali. Rynek w nocy kryje dwie strony - jedną, piękną i beztroską tryskającą szczęściem stronę i drugą ciemną, mroczną i niebezpieczną stronę. Jedna na 1000 osób jakie tam widziałam zapewne była napalonym pedofilem lub kimś kto może zrobić krzywdę drugiej osobie dla zabawy. Właśnie dlatego ja widzę obydwie te strony przechodząc się w nocy po rynku. Tym razem nic się nie stało. Mam nadzieję, że następnym również będzie bezpiecznie. 



Noc. Rozmyślanie i śmieszne zabawy (bez skojarzeń) ♥ Nie ma to jak wejść do łóżka o północy, dobrze się bawić i iść spać o 5 nad ranem po czym wstać o 9 i zacząć się zbierać, bo jest kolejna część imprezy "Małopolskie Święto Konia". No ale było warto





Tak właśnie minął mój wspaniały weekend. Zobaczymy co przyniesie jutrzejszy dzień. Mam nadzieję, że nic złego. Już się nie mogę doczekać 10 listopada - zlot i moje spotkanie z Weroniką ♥♥♥ Dobranoc ☻ 



xoxo Hawaiian ♦

3 komentarze:

  1. Kurcze, obiecuje Ci, że na jakieś dłuższe wolne, wpadam do Ciebie, bo chciałabym też taki Rynek Krakowski nocą zobaczyć, jejku *-* Nigdy nie miałam okazji, a dzięki Tobie bym miała, haha :D
    Jejku, też się nie mogę doczekać naszego spotkania. Do listopada trochę czasu, ale myślę, że damy radę. Kocham Cię <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja Ciebie też ♥ Uwierz mi, rynek nocą to coś ! ♥

      Usuń